Το GSX650F είναι ένα μοντέλο που απευθύνεται σε νέους αναβάτες, σε παλαιούς μοτοσικλετιστές που ψάχνουν ένα δίτροχο το οποίο να κάνει αδιαμαρτύρητα όλα τους τα χατίρια ή τέλος πάντων σε όσους δεν θέλουν να ξοδέψουν μία περιουσία για να αποκτήσουν το “εξειδικευμένο νέο υπερδίκυκλο” στην σέλα του οποίου σπάνια θα απολαύσουν αυτό που μπορεί να τους προσφέρει. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά πριν από ένα χρόνο περίπου χωρίς να γίνει αμέσως επίσημη εισαγωγή του στην χώρα μας. Η ελληνική αντιπροσωπεία αποφάσισε στην έναρξη του φετινού φθινοπώρου να το εισάγει στην άκρως δελεαστική τιμή των 6.595 ευρώ. Το GSX650F ουσιαστικά είναι βασισμένο στο γνωστό Bandit 650. Η κύρια διαφορά του είναι η προσθήκη ενός ολόσωμου φέρινγκ, γεγονός το οποίο αυξάνει την χρηστικότητα του μοντέλου. Θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι πρόκειται για τον αντικαταστάτη του παλαιότερου “Katana”, σίγουρα όμως στο πολύ ομορφότερο. Το φέρινγκ του GSX650F παραπέμπει εμφανισιακά άμεσα στην σπορ σειρά των GSXR της Suzuki.Εκτός από την αισθητική αναβάθμιση αναμφίβολα προσφέρει και ικανοποιητικότερη κάλυψη από τον αέρα σε σύγκριση με το Bandit, κάνοντας έτσι ανετότερες τις εξορμήσεις εκτός πόλης χωρίς παράλληλα να θυσιάζει κάτι εντός αυτής. Οι δύο επιπλέον διαφορές από το Bandit εστιάζονται στις διαφορετικές ρυθμίσεις των αναρτήσεων και στην διαφορετική χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής. Πετυχημένη συνταγή Ως γνωστόν όταν κάτι δουλεύει μια χαρά τότε δεν το αλλάζεις. Αυτή είναι ακριβώς η περίπτωση του τετρακύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 656κ.εκ. του Bandit. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι υγρόψυκτο, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής με έμφαση στην γεμάτη απόδοση στην χαμηλή και μεσαία κλίμακα των στροφών. Οι διαστάσεις του είναι υπερτετράγωνες με διάμετρο επί διαδρομή 65.5 x 48.7 χιλιοστά.Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό και μάλιστα με το γνωστό σύστημα Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV). Κάθε κυρίως σώμα του ψεκασμού σε έναν κύλινδρο διαθέτει δύο πεταλούδες. Η μία ελέγχεται απευθείας από τον οδηγό με το άνοιγμα του γκαζιού ενώ η δεύτερη από την ηλεκτρονική μονάδα ECU, η οποία ελέγχει πολλές παραμέτρους για να επιτύχει την ιδανική αναλογία μείγματος. Πρόκειται για ένα αξιόπιστο σύνολο, με ομαλή απόδοση, χαμηλή κατανάλωση και αυξημένη αξιοπιστία όπως έχουμε διαπιστώσει από την μέχρι τώρα πορεία του στο Bandit. Σίγουρα αποτελεί ένα από τα δυνατά χαρτιά του GSX650F. Με έμφαση στην άνεση Ρίχνοντας μία προσεκτική ματιά στην μοτοσικλέτα γίνεται εμφανές ότι έχει δοθεί αρκετή προσοχή στην άνεση τόσο του αναβάτη όσο και του συνεπιβάτη. Η σέλα είναι ευμεγέθης και με χαμηλό ύψος. Το τιμόνι είναι τοποθετημένο σε φυσική θέση κοντά στον αναβάτη και διαθέτει ελαστικές βάσεις για καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και σε συνδυασμό με το συμβατικό πιρούνι της Kayaba μπροστά και το μονό αμορτισέρ με μοχλικό της ίδιας εταιρείας πίσω υπόσχεται μία καλή ποιότητα κύλισης.Στα φρένα βρίσκουμε την δοκιμασμένη συνταγή των δύο δίσκων με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της Tokico μπροστά και του μονού δίσκου με μονοέμβολη δαγκάνα της Nissin πίσω. Στα όργανα, των οποίων η ομοιότητα είναι μεγάλη με αυτά των GSXR, δεσπόζει σε κεντρική θέση το λευκό στροφόμετρο και δίπλα υπάρχει οθόνη LCD με πολλές ενδείξεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου